Premi

Epica Awards: 15 progetti italiani in shortlist

Per l'Italia ammesse Armando Testa (2 short), VMLY&R (2 short), DDB Group Italy (6 short), Deloitte Consulting (1 short), Metaphora (1 short), Serviceplan Group Italia (3 short).

Gli Epica Awards hanno annunciato che sono ben 15 i progetti italiani in shortlist quest'anno.

Tutte le campagne finaliste, comprese quelle italiane, verranno giudicate dal 18 al 20 novembre e i vincitori verranno premiati il 21 novembre.

Conosciamo nel dettaglio le agenzie e lecampagne italiane in gara: 

Armando Testa con "Black and Noir 30"" per FCA Italy in Post Production & Visual Effects
e con "Good to Earth" per Luigi Lavazza in Publication Design

VMLY&R con  "More than Italian" per Lavazza sia in Non-Alcoholic Drinks che in  Advertising Photography

DDB Group Italy con: "The Lift" per IKEA Italy in Homes, Furnishings & Appliances
                                     "Christmas Assist Ball" per Volkswagen in Vehicles, Automotive Services & Accessories
                                     "Protect The Love" per Zurich Connect in Financial Services
                                      "Protect The Love" per Zurich Connect in Corporate Image
                                      "UNKNOWN PLACES- THE EXHIBITION" per Lufthansa in Events
                                     "Home for Books" per IKEA Italy in Experiential & Shopper Marketing

Deloitte Consulting con "Nowadays" per Dr.Giorgini in Prescription & OTC Products
Metaphora con "FASHION VICTIM" per Marevivo in Public Interest - Environment


Serviceplan Group Italia con "Burn Racist Giga" per Rolling Stone Magazine Italia si afferma in Media, in Creative Use of Data e  in Mobile Campaigns