
Premi
Epica Awards: 15 progetti italiani in shortlist
Gli Epica Awards hanno annunciato che sono ben 15 i progetti italiani in shortlist quest'anno.
Tutte le campagne finaliste, comprese quelle italiane, verranno giudicate dal 18 al 20 novembre e i vincitori verranno premiati il 21 novembre.
Conosciamo nel dettaglio le agenzie e lecampagne italiane in gara:
Armando Testa con "Black and Noir 30"" per FCA Italy in Post Production & Visual Effects
e con "Good to Earth" per Luigi Lavazza in Publication Design
VMLY&R con "More than Italian" per Lavazza sia in Non-Alcoholic Drinks che in Advertising Photography
DDB Group Italy con: "The Lift" per IKEA Italy in Homes, Furnishings & Appliances
"Christmas Assist Ball" per Volkswagen in Vehicles, Automotive Services & Accessories
"Protect The Love" per Zurich Connect in Financial Services
"Protect The Love" per Zurich Connect in Corporate Image
"UNKNOWN PLACES- THE EXHIBITION" per Lufthansa in Events
"Home for Books" per IKEA Italy in Experiential & Shopper Marketing
Deloitte Consulting con "Nowadays" per Dr.Giorgini in Prescription & OTC Products
Metaphora con "FASHION VICTIM" per Marevivo in Public Interest - Environment
Serviceplan Group Italia con "Burn Racist Giga" per Rolling Stone Magazine Italia si afferma in Media, in Creative Use of Data e in Mobile Campaigns