UPDATE:
“Crafting yhe Language of Now”: Connexia lancia il suo nuovo posizionamento con una campagna su un media intramontabile: il Televideo“Tenga il resto”, al via il progetto contro lo spreco alimentare nei ristoranti di Roma, promosso dall’Assessorato all’Agricoltura, Ambiente e Ciclo dei rifiuti di Roma CapitaleGruppo SAE acquisisce Different. Arduini: "Vogliamo creare un grande polo italiano della comunicazione integrata. Obiettivo: oltre 100 mln di fatturato entro 24 mesi con operazioni straordinarie. Trattative in corso con 3 società di comunicazione e tech"Fa’ la cosa giusta! da 20 anni la voce della sostenibilità. A Milano dal 22 al 24 marzo 2024.La 49^ Eurospin RomaOstia Half Marathon, organizzata da GSBRun in partnership con RCS Sports & Events, apre Casa RomaOstiaScuola Itinerante Fispes, Fondazione Conad ETS e Procter & Gamble a fianco della Federazione per il nuovo progetto "Sport Senza Confini"IKEA torna alla Milano Design Week 2024 con la mostra-evento “1st”(First) per accendere i sogni e ispirarePlenitude (Eni) e Leolandia si alleano per favorire la transizione energetica. Nell'accordo anche l'installazione di un Hub con 10 punti di ricarica nelle aree parcheggioPanetta (Unieuro): "La serie TikTok 'I creativi di Unieuro' un successo perchè risponde alla curiosità della fanbase di capire dove nascono le nostre idee di comunicazione. Digital e social integrano l'adv per rafforzare il legame emotivo con le persone"Casiraghi Greco& firma la campagna istituzionale MD con la storica testimonial Antonella Clerici. Ricorda i trent’anni di attività dell'insegna
Foreign Office

Vok Dams signs the press launch of new MINI Countryman

The Soho Farmhouse, in Oxfordshire, was the location of the event. An international press launch full of adventure and experience.

An authentic country location in Oxfordshire – the Soho Farmhouse – was the most important venue for the launch of the new MINI Countryman. Unique in its kind in England, natural and appealing, this exclusive members-only resort provided an authentic brand fit and was the perfect setting for ca. 350 international journalists.

Divided into 7 groups, they were able to experience up close the adventure of the MINI Countryman in the environment of the English heritage. The guests were welcomed in an English manor house steeped in tradition. During in-depth expert talks and impressive off-road drives, no question was left unanswered and the guests let the compact MINI feeling work its magic on them on the evening prior to the press conference.

With the launch of the new generation, the well-established British brand continues its advance in the premium compact segment. The new MINI Countryman is the largest and most versatile model in the 57-year company history. It is a completely new development and reflects considerable progress in space, functionality, sporty style and premium features.

The adventure was coordinated by the Munich office of the Agency for Events and Live-Marketing Vok Dams. They succeeded during the campaign pitch with a brand-adequate concept. The successful combination of sustainable brand experience, emotional appeal and personal appreciation made every single guest feel special at the international media launch.

Conclusion: A very compact yet brand-adequate press launch setup. Complete adventure, complete experience, completely MINI.