UPDATE:
Vaielettrico.it ed Enel X Way premiano i vincitori di La Vita Elettrica, concorso lanciato per diffondere la cultura di una mobilità sempre più green e sostenibile e accelerare il passaggio all’elettricoRete Doc sarà al Festival di Sanremo con panel, talk, showcase e anche uno stand per offrire consulenze gratuiteLa campionessa di sci e icona dello sport Deborah Compagnoni opinionista in ‘Non Stop News’ su RTL 102.5Con "Giocare per donare", Play2Give e Nazionale Cantanti saranno a Sanremo per sostenere progetti sociali in favore della comunitàNel 2023 salgono a sette gli appuntamenti del Salone di Italian Exhibition Group dedicato alla community del Do It Yourself. Nuova l'immagine coordinata firmata dall’artista illustratore Ale GiorginiDopo un 2022 in ripresa per il cinema, il 2023 conferma il trend positivo e promette un'offerta spettacolare di titoli in sala. Per gli investitori disponibili nuovi strumenti di profilazione grazie alla ricerca CinexpertPer la prima volta Generali è Partner del 73° Festival della canzone italiana. In contemporanea con l'evento sarà on air su Rai 1 e Rai Premium lo spot dedicato alla polizza Immagina AdessoPlenitude prosegue la collaborazione con Rai e Rai Pubblicità e torna a Sanremo nel segno della transizione energeticaRadio m2o sarà la prima radio a partecipare con un proprio carro alla 150ª edizione del Carnevale di ViareggioFlu Plus. Aspettando il Festival di Sanremo 2023. Rosa Chemical batte Elodie e Lazza sul palcoscenico dei social network
Foreign Office

Vok Dams signs the press launch of new MINI Countryman

The Soho Farmhouse, in Oxfordshire, was the location of the event. An international press launch full of adventure and experience.

An authentic country location in Oxfordshire – the Soho Farmhouse – was the most important venue for the launch of the new MINI Countryman. Unique in its kind in England, natural and appealing, this exclusive members-only resort provided an authentic brand fit and was the perfect setting for ca. 350 international journalists.

Divided into 7 groups, they were able to experience up close the adventure of the MINI Countryman in the environment of the English heritage. The guests were welcomed in an English manor house steeped in tradition. During in-depth expert talks and impressive off-road drives, no question was left unanswered and the guests let the compact MINI feeling work its magic on them on the evening prior to the press conference.

With the launch of the new generation, the well-established British brand continues its advance in the premium compact segment. The new MINI Countryman is the largest and most versatile model in the 57-year company history. It is a completely new development and reflects considerable progress in space, functionality, sporty style and premium features.

The adventure was coordinated by the Munich office of the Agency for Events and Live-Marketing Vok Dams. They succeeded during the campaign pitch with a brand-adequate concept. The successful combination of sustainable brand experience, emotional appeal and personal appreciation made every single guest feel special at the international media launch.

Conclusion: A very compact yet brand-adequate press launch setup. Complete adventure, complete experience, completely MINI.